torsdag 24 december 2015

God Jul.... ❤️




Julafton, lugnet ligger över lyan! Dricker mitt kaffe, tittar på Nyhetsmorgon och snart, snart ska jag fira jul med mina fina tjejer och deras familjer. Sonen träffar jag på annandagen, det är ju så här med familjer, jul och att alla vill träffa alla. Det är första julen med barnbarnen. Givetvis känns det väldigt magiskt att få tillbringa dagen med dem. Dessa små underverk som sprider glädje, kärlek och ren lycka.

Vilken härlig adventsmånad jag har haft, bara gjort det som jag mår bra av. Gjort det som betyder mest med adventsfixet. Så nu tänker jag njuta av juldagarna, med mina fina. Dessutom, är jag långledig ända fram till 11/1! Känns fullt njutbart, att veta att jag kan fylla dagarna med välmående och det som jag mår bra av! 

Önskar att ni alla får en härlig Julafton! God Jul ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar