måndag 2 november 2015

November



Jag åker tåg, genom landet på väg hemåt! Haft en underbar helg hos Cath i Södertälje. Jag har mötts av en underbar värme, gemenskap och likvärdighet i mycket. En vänskap, så naturlig att det fascinerar mig eftersom vi från början mötts i cyberrymden. Vår gemensamma nämnare är Scrapbooking & Kortmakeri, men vi har så mycket mer än det. Så jag ser med spänning fram emot fler möten... Tack finaste Cath, för din enorma gästfrihet och ditt underbara sätt. Jag är fylld av tacksamhet att jag har fått lära känna dig. 

November, ny månad och ett nytt kapitel i boken om 2015! Känner mig rik på upplevelser detta året, rik på möten av härliga människor och ett lugn inför slutet på detta året. Känner mig så lyckligt lottad över så mycket i livet. En stor nyfikenhet på det som komma skall och framför allt lust till upplevelser. Haft en intensiv start av hösten, september anlände med dunder och brak, oktober bara försvann. Helt galet, men bara glädje! Har nu lite tid att planera och strukturera de sista månaderna. Känner att jag behöver se över min tid, för att det ska vara balans. Återhämtning är viktigt, jag vet så väl vad jag behöver och jag ska välja smart. Den medvetenhet som jag fått är viktig att ta vara på för att det ska bli en lagom dos allt.... Idag blir det en dag för eftertanke och planering! 

Carpe Diem, och njut av det lilla i det stora ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar