måndag 1 juni 2015

Nu är hon här Världens sötaste lilla Pyre ♡♡♡♡



Här är hon, min nya förälskelse ♡ Mitt lilla barnbarn Lykke. 17 maj anlände hon denna världen och hade med sig en massa kärlek till oss alla. Hon är alldeles underbar mitt lilla Pyre, Prinsessan Lykke mitt första lilla barnbarn. 


Igår firade vi Morsdag,  fyra generationer tillsammans ♡♡♡
Mormorsmor,  Mormor, Mamma & Lykke.

Det är lycka och kärlek på högsta nivå! Njuter av varenda minut och jag blir bortskämd med foton per sms nästan varje dag..... Tack för det älskade Johanna & David. Nu längtar jag till augusti då ytterligare ett litet Knyte ska anlända.... Mitt andra barnbarn, så efterlängtad och jag är så nyfiken på den lilla/lille. 

Ja livet är allt bra underbart just nu ♡

CREA DIEM
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar