onsdag 14 maj 2014

Morgon promenad

 Det är en promenad på 10 - 20 min till bussen varje morgon, tiden beror på vilken väg jag väljer. Tar inte alltid den kortaste,  i morses blev det den längre ♡ Jag är grymt nöjd med min mobil med extra kamera i. Tung ibland, men när det dyker upp fin foto objekt är den alltid med! Kolla här vad jag stötte på i morses, att jag desutom var ute i god tid strax före 06.30 var ännu en extra bonus! 




Ser ni vattendropparna på blombladen? Vackert, lite droppar från nattens regn som hänger kvar.... Rena mindfulnessen,  varje morgon på väg till bussen. Bor granne med den vackraste parken i Borås! 

Kvicknat till, eller kanske inte när man sovit ett par timmar efter jobbet??? Kanske är det lite mycket just nu? Spelar ingen roll,  det är mycket som ska ske de närmaste veckorna. Med på en Konstutställning och bröllop! 

Ha det bäst, så här en vanlig onsdag!

Carpe Diem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar