fredag 2 maj 2014

Magiskt


Det var en magisk morgon, solens strålar lyste genom grenverket.... 

Det är en vacker promenad till bussen på morgonen, genom en av stadens parker. Oftast hinner jag inte stanna upp och ta fram min mobil för att föreviga stunden, ibland syns inte det magiska på fotot. Utan det måste upplevas.....

Att vara långledig, fyra dagar innebär att både kropp och själ hinner landa. Jag är trött, kroppen värker och det är verkligen tid för vila ♥ Jag läser, ligger på soffan, tar en powernap när det behövs, jag bara är. Tystnaden är njutbar när man har ett så socialt jobb som jag har. Kropp & själ njuter..... Det är det här med Good Enough! Svårt att leva upp till, har dock tackat NEJ, till det som blivit en sak för mycket fast mitt hjärta vill något helt annat. Men jag vet att min familj, mina nära och kära förstår. Det stundar många fina dagar framöver då vi kommer finnas för varandra. 

Ha det bäst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar