torsdag 1 maj 2014

Lev livet levande...



Fick en tavla av mina fina flickor. Jag bara tokgillar den..... Har hängt den på en plats där jag ser den varje dag. "Lev-livet-levande", mitt nya mantra!!! Tänk så kloka ord det finns.  Det gäller att leva här och nu, samt att vara närvarande i livet.

MBJ-PROJEKTET,  går nu in i del tre, återhämtning och sömn. Kroppen är medveten om vad jag bäst behöver, jag har lärt mig att lyssna bättre och bättre på de signaler som jag får. Under min långledighet blir det tid för att landa, vila och samla ny energi. Kroppen värker, jag har så ont! Känns inte alls bra men det är väderomslag igen, sovit 11 timmar i natt.  Hoppas på att det blir en bra sömn även denna natt.

 Tänk vad viktigt det är med återhämtning! Känner mig i fas med MBJ-PROJEKTET, jag är på god väg mot ett bättre välmående och större kunskap om vad just jag behöver för att må bättre än bäst! Kosten är ifas, motionen är så mycket bättre och jag har hittat några sätt att öka den på ett som funkar för mig ♥

Crea Diem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar