söndag 25 maj 2014

Life is good och fyllt av kärlek

Det är kärlek i luften, en underbar lördag i maj och min äldsta dotter gifter sig.....


Här anländer brudparet till festen, på en för dagen nyrenoverad flakmoppe. Rasmus har slitit hårt för att uppfylla denna dröm. Vilken  syskonkärlek ♥ Hela dagen var så fylld av allas omtanke kring brudparet, som styrt upp och planerat en superdag! 


Finaste fina, så vackra så lyckliga och vilken fest det blev : ) Jag var hemma 03.00, fylld av alla intryck och allt härligt som dagen gett. Det var en peffekt dag vädermässigt, vackra och glada gäster. Både familj, nära och kära och allra bästa vännerna. Vilka underbara och genomtänkta tal och andra uppvaktningar som var under festen. Har aldrig varit på ett så avslappnat bröllop med så mycket gemenskap och involverande av alla. Alla har verkligen hjälpt till att göra denna dag minnesvärd för brudparet. Nu är min dotter Fru Kinander och hon är på en liten tripp några dagar i all ensamhet med sin man. Jag har landat i soffan, helt slut både fysiskt och psykiskt. Får ge mig själv återhämtningstid och samla krafter igen. Känns som värsta känslomässiga urladdningen ♥♥♥ Jag känner mig så rik, på kärlek och omtanke. Jag har helt klart världens finaste och vackraste barn: 


Johanna,  jag önskar dig och David all lycka i världen! Älskar dig!


Glad Morsdag alla mammor!

Crea Diem! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar