måndag 17 mars 2014

Kreativt retreat


Sol från en klarblå himmel, lite kyligt i vinden. Men vad gjorde väl det när vi i lördags morses anlände stugan långt in i skogen...... Åh, det är ren själavård att få tillbringa tid med fina vänner. Det blev en hel del scrappat, mycket tjöt, god mat och lite gott att dricka. Timmarna flög iväg och vid 23.30 tiden så började min kropp strejka,  dags att krypa ner under täcket. Ändå var det svårt att somna, det blir så väldigt mycket intryck på en dag. Söndag morgon, uppe redan 7.30 och efetr lite frukost så fortsatte vi med pysslandet och tjötandet. Vid 15 tiden var det dags att plocka ihop. Med hem i bagaget var det lite alster, många fina minnen och en massa energi till mitt "Må-bra-konto" Magmusklerna hade lite träningsvärk på kvällen.


Mitt klokord på Instagram ikväll, tycker det passar väldigt bra in på mitt liv just nu! Det är lite mycket, men det är också tid för återhämtning och tid för roligheter. 

En tuff vecka med mycket i almanackan, jag intar spikmattan och tänker mig för så att det inte blir för mycket. Känns som jag har koll på läget ♡ 

CREA DIEM! 

1 kommentar: