söndag 23 mars 2014

Hur svårt kan det vara?


Hur svårt kan det vara? Att göra det som jag vet är rätt för min kropp... Jag gjorde det igen halkade av vägen och åt en massa digestivekex!!! Gott? Hann nog inte ens känna efter när jag fullkomligt tryckte i mig dessa grova kex. Vad hände i min kropp? 

Jo, jag fick en väldigt tydlig reaktion som talade om för mig att jag ska låta bli att äta något överhuvudtaget med mjöl i. Mådde allmänt dåligt i hela kroppen, ökad värk, allergisk reaktion i munnen i form av blåsor och hjärtklappning! Blir så förbannad på vad jag gör mot mig själv och min kropp! Igår tog jag mig en funderare på vad det är som gör att jag faller...... Oftast är det av trötthet, när det känns för mycket av någon anledning. En tuff arbetsvecka och mycket att hålla i huvudet var orsaken denna gångnen. Idag, har jag landat i att det är ok att göra misstag, men nu är det bra med avsteg. Jag har ju en plan!!!

Planen är ju att hitta "Mitt-Bästa-Jag". Att ta ett litet steg i taget, att hålla mig på vägen och inte vara nere i diket! Så istället för att vara sur på mig själv så väljer jag att släppa mitt misstag och gå vidare med min plan på bästa sätt. Behöver också ha koll på min plan som faktiskt finns i min filofax, den väger lite för mycket  kanske jag behöver en annan? Ikväll blir det planering inför nästa vecka, heja mig! ♥♥♥

Crea Diem ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar