tisdag 18 februari 2014

Systrar


Systrar, mina två döttrar..... Idag fyller den yngsta av dem 27 och om två veckor fyller den äldsta 29. Det är en skum känsla att ha så vuxna barn, när de var små var jag alltid så noga med att de skulle få ha varsitt kalas. Nu bestämmer de själva, så oftast slår de ihop sina födelsedagskalas. Det känns lite konstigt att inte ses när de fyller år. Idag hade det inte funkat ändå, är rätt risig med feber,hosta,  huvudvärk och ingen röst. Men mina minnen kan jag vara i.....♥

Ifredags fick jag en underbar em/kväll av flickorna. I julklapp fick jag att vi skulle gå och se , "La cage aux folles" på Göteborgs Operan. En magisk föreställning,  så duktiga artister. En helt fantastiskt kväll att minnas länge....


NU ska jag dricka mera tw, försöka kurera mig och inte deppa ihop alldeles för att jag är sjuk igen......

Carpe Diem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar