söndag 19 januari 2014

Huvudlös?



Huvudlös? Nej, men svårt att sortera... det är så många tankar i mitt huvud. Tankarna i huvudet, de kommer och går, en del hjärnspöken, en del roligheter och planerande, annat grubbel och fixande.... Allt sker i mitt huvud och det tar en tid innan jag landat och kan göra det som tankarna handlar om. Men numera med den skillnaden att jag inte blir stressad. Jag känner mig i fas! Bara det att ha har koll på maten, motionen & min återhämtningstid. Känner mig väl förbered inför en ny vecka med matportioner klara i kylskåpet, mellanmål väl genomtänkta och maten efter jobbet är fixad och klar! Motion inskriven i min fillofax och min egologiska tid/återhämtningstid likaså! Helgen som gått har varit energigivande, träffat mina fina vänner och scrappat en hel dag, lagat mat, tvättat, pysslat ännu mera, varit ute och gått, läst lite, chillat i soffan och bara njutit av ledig tid!!! Jag mår bra, det känns skönt inne i mig ett lugn och en inre frid har lagt sig och jag ser fram emot en ny vecka. ♥ Ikväll kan jag säga: "Life is good"

Önskar er alla en härlig start på veckan som kommer! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar