fredag 17 januari 2014

Choice/val


Denna bild hittade jag på FB. Den passar idag då jag är så nöjd med mitt val av kost. Sex dagar avklarade, NU gäller det bara att hålla kvar i LCHF kosten. Jag mår så bra, känner mig pigg, lättare i kroppen och magen kanske äntligen är i fas efter en omställningsfas som var mindre rolig. Jag är kvar på vägen mot att må bättre än bäst, det känns bra! Jag skriver min matdagbok varje dag, hur dagen varit och hur kroppen känns. 

Idag är det fredag, min lediga dag! Hunnit en massa, allt känns som bonus denna veckan då början var så där, huvudet har inte varit med och en morgon försov jag mig så jag var försent till jobbet. För första gången i livet... Försovit mig har jag gjort, men har kommit i tid till jobbet, men denna gången missade jag bussen så det blev 15 minuter försent. Inte hela världen, men för mig blev det en dag i kaos.... Men nu är jag i fas igen, imorgon väntar mysdag med mitt fina scrapgäng. Allt är packat och klart redo för avfärd, jag sjunker ner  i soffan och njuter fredagsmys! LCHF-pizza, ett glas rött och huvudet fullt av ideér :)

Kram på er! Carpe Diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar