lördag 11 januari 2014

EGOlogisk- mitt ledord 2014


 Att vara EGOlogisk innebär för mig att se till att jag mår så bra jag kan, efter mina behov och möjligheter. Jag är en sökare och en livsglad kreativ person. Livet har varit tufft och vägen hit har varit lång och väldigt krokig, men helt klart inte utan mening. Det har tagit mycket kraft och energi att bli den person som jag är idag. Jag har vuxit, hittat mig själv och nu är det dags att landa och göra det som jag mår bra utav. Jag vill så mycket med livet, jag har många tankar och idéer som vill bli förverkligade. Därför gäller det att äta rätt, hitta tid för återhämtning, balans mellan jobb och egentid. Att samla på sig energi, ha en bra balans mellan allt! Mina tankar har kretsat kring detta, hur kan jag göra det bästa för mig? Jag är bra på att tappa tålamodet och motivationen ;) Behöver bli bättre på att hålla fokuset uppe! Även när resultatet låter vänta på sig. Sedan i oktober har min fibrovärk spökat rejält, haft en kropp som inte är sams med mig. Så anledningarna är många till att jag verkligen vill och behöver "MÅ BÄTTRE ÄN BÄST"

Därför har jag skrivit en plan, gjort upp mål och startat min resa mot detta! 
Så nu gäller det att kämpa, Jag vill - Jag kan & Jag ska! ♥  

Njut livet en stund i taget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar