fredag 29 november 2013

Öppna ditt hjärta

 
Ännu ett klokord, väl värt att tänka på.
"Att öppna sitt hjärta för det som får själen att sjunga...."
 Hur gör man det? Jag bejkar sådant som jag mår bra utav läsa en bra bok, scrappa eller handarbetar, jag gör det som ger mig återhämtning. Just nu är det väldigt tufft för kropen, balanserar på en skör tråd. Värken tar över fullständigt och det har varit en tuff jobbhöst. Desto viktigare att själen mår bra, att den får sin tid. Lätt att glömma när livet springer för fort!! Mindfullness, spikmattan och lagom med sömn är viktigt liksom att jag sköter min kost men vid tuffa tider är det svårt att göra allt detta som man vet att man mår bra av. Usch, vad frustrerade det är ibland ♥
 
Det är första helgen i advent! Jag ska njuta av egen tid och tid med vänner och med mina barn!
Ta hand om er alla där ute, det blir väl! Stressa inte.... ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar