torsdag 26 september 2013

Hösten har kommit

 
Hösten har kommit, det är otroligt vackra färger ute. Solen har lyst över oss några dagar, men vinden har varit kall och nätterna är kyliga. Min kropp har reagerat starkt, den har värkt rejält och det är länge sedan jag hade ett så rejält skov. Vissa nätter vaknar jag mitt i natten av värken och det minns jag inte när jag gjorde sist. Humöret har klarat sig hyfsat, tur det för mina fina arbetskamrater. Är så tacksam över mitt arbete som både ger och tar. Vi har haft många sjuka i teamet denna veckan, men arbetet har funkat hyfsat. Det sliter på alla när rutiner ändras och flera dagar som får man planera om.
Jag har klarat av att jobba, idag fick jag ta en timme komp. Så skönt att sluta ännu tidigare än jag arbetstiden. Vilat hela eftermiddagen, för imorgon är det Ateljeristautbildning igen. Besök på två museum i Göteborg, blir mycket stå och gå. Det är så få tillfällen att det är svårt att vara borta. Man missar så mycket då som är svårt att ta igen. Jag håller tummarna för att kroppen fixar detta.
 
Njut av de vackra höstfärgerna ♥

1 kommentar:

  1. Fem minus här i sö Dalsland i dag på morgonen. Och jag kom iväg på pw en hel mil. Skönt :)
    Önskar dig en vacker helg och att du får må bra och ha det fint ♥

    SvaraRadera