lördag 27 april 2013

Laddad..... ♥

"Rosa hjärtan"

Tre tavlor på G....
 
 
Jag  är verkligen laddad och väl förberedd för min största utmaning någonsin.... Jag har en ständig följeslagare på min axel som pratar i mitt öra, det kan stressa mig. Det här med självkänslan, den inre kritikerna som knackar på när man minst anar. Fick besök av en fin scrapvän härom kvällen. Hon gav mig konstruktiv kritik, så trycket lättade något. Jag kunde till och med känns en stolthet över mig själv. Först och främst för att jag vågar, att jag antar denna utmaning.... Men också för den färg glädje som jag ser i mina alster. Den betyder mycket, den betyder att mitt inre mår bra....
 
Just nu tar jag en paus från tavlorna, lite soffhäng och ett glas rött. Jag njuter av att jag haft en fin fin dag, en dag som jag tillbringat med mig själv. Jag njuter av tid i ensamhet, men i morgon ska jag träffa vänner det betyder också mycket! Livet känns bra!
 
 
Carpe Diem ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar