onsdag 1 maj 2013

Det värker i min kropp....

 
Oj, oj, oj värsta jobbpasset i helgen, har bytt rum ateljén blev sovrum och tvärtom. Jag har fixat det själv, och dragit möbler på filtar och mattor :) Envis, ja något! Ikväll är jag trött, det värker i kroppen men är så nöjd! Planen var att inte göra något innan utställningen, men då det blåste som attans i början av veckan och jag hade svårt att sova ännu en natt gjorde att jag fick nog! Det viner runt knuten och det smäller i ngn plåt.....
Mitt nya sovrum, den gamla ateljén/rummet som ligger mitt i lyan blev nu mitt sovrum. Förhoppningsvis ska jag sova bättre där, jag tycker det blev så ombonat och mysigt!
Mitt gamla sovrum, är något större än det nya blev ateljé! Ljuset flödar in genom ett större fönster och balkongdörr. Sätter inte upp några garinder för ett större ljusinsläpp. Jag valde att sätta bordet mitt på golvet, ska sätta hjul på bordsbenen vid tillfälle. Då kan jag rulla runt bordet och på så sätt få mer yta att använda. Det är lite finlir kvar som plock och fix, men kraften tog slut....
 
Nöjd? Ja absolut, bara hålla tummarna att kroppen är fräsch i morgon och att jag inte får känna av min värk. Så typiskt mig att bara köra igång och tänka efter sen.... Två nya fina rum är resultatet!
 
Crea Diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar