fredag 26 april 2013

Jag och livet är i fas ♥

 
Ja, jag klarade av denna dagen med bravur! Känner mig så nöjd med det.
 
Tuff dag, som började tufft efter en natt fylld av hjärnspöken och mardrömmar! Men som slutade med bla. en underbar promenad i parken närmast min lya. Vitsippor, vårlök och andra lökväxter har slagit ut, det blommade så vårigt under min promenad. Jag fixade några snabba ärenden på stan, sedan hem till lyan igen. Tavelfix, till utställningen och mycket är klart och det känns så toppen. Igår hade jag besök av en kreativ vän, som gav feedback på mina tavlor. Det gav mig ett lugn, stressen lade sig och jag blev på något sätt vän med det jag gjort. Avslutat, signerat och döpt ett antal tavlor i eftermiddag. NU njuter jag av en stund i soffan, Let´s Dance på TVn och ett glas rött! Jag och livet är i fas ♥♥♥
 
Crea Diem ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar