fredag 1 februari 2013

Rimfrost och skitväder!

En underbart vacker vy på förmiddagen idag, fotat med min mobil.....
 
NU är jag grymt trött på detta skitväder, väderväxlingarna som varit den sista veckan känns i hela kroppen. Min fibromyalgi har gjort sig tillkänna, och det rejält dessutom. Ont i varenda led och muskel som finns ikroppen. Usch, Fy & Bläääää!!! Vill inte var med om detta och just nu är det svårt att gilla läget. Tröttheten kommer också, när värken är som svårast. Hoppas nu på att vädret kan bestämma sig och hålla sig stadigt en längre tid. Då är det inga problem för min del. Det var länge sedan det var så illa, så egentligen ska jag väl inte gnälla..... Jag ska ge mig själv rekreationstid i helgen. I morgon bär det av på Scrapträff, hoppas på att det går hyfsat, åtminstone kan jag ladda lite kreativ energi. På söndag, är det tvättstugan och en hel skön dag hemma i lyan! Känns som en bra plan för helgen....
 
Njut livet en stund i taget!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar