måndag 7 januari 2013

Första

Första arbetsdagen efter lång och skön ledighet, så härligt roligt det var att börja jobba igen Tänk så mycket glädje och så mycket omtanke och kärlek man kan får på en dag i min jobbvärld. Om fler visste det så skulle det säkert bli ont om jobb :) Så jag behåller det för mig själv, sveper in det i mitt hjärta och längtar efter en ny arbetsdag! Har ett av världens mest ansvarsfyllda jobb, vår nya generation ska få en trygg och bra plattfom att stå. Det är mitt och mina jobbvänners stora och ibland svåra och tuffa ansvar. Men det är också det mest roliga, energigivande jobb man kan ha! Så jag nattar mig så jag är pigg för ännu en dag i morgon!
♥♥♥ 
 
Jag hoppas alla bloggläsare har en sådan känsla för sina jobb också!
 
En stor Kram och ett varmt God Natt!
Aase

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar