söndag 13 januari 2013

Bara vara.....

Åh, jag bara älskar dessa underbara burkar från Åhléns :)

Jag har verkligen haft en underbar helg, min kropp har tydligt talat om för mig vad jag behöver. Eftersom jag blivit klokare med åren har jag lärt mig lyssna på det.... SÅ i helgen har jag bara varit. Svårt, grymt svårt att stanna upp, att inte känna sig skyldig för att man inte gör "det-man-borde". Men vem är det som bestämmer vad man borde göra? Ingen mer än man själv, eller? Så jag har vilat, softat eller chillat som en del säger. Har dessutom njutit av det. Var hos älskade Dotra Mi Sofia i fredagskväll, åt en mysig kvällsmat och njöt av samvaro. Sedan har jag hållt mig här hemma, idag har jag tvättat lite men annars njutit av en lugn helg. Det var välbehövligt! Har startat lite "må-så-mycket-bättre" projekt, kommer berätta om dem i ett annat inlägg, måste ge det lite tid först..... Snart är helgen över, en ny jobbvecka ligger framför mig. Det är tuffare på jobbet denna terminen, fler barn och det känns. Dock är det fortfarande lika roligt, har en del som jag vill göra även där. I morgon ska jag starta upp något nytt, det kommer säkert dyka upp här i bloggen om ett tag.

Ni alla goa, fina bloggisar som kikar in här: Glöm inte lämna ett litet spår efter er :)

Kram till er alla! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar