lördag 5 april 2014

Helt okej


Det är helt ok, det går sakta framåt. Jag har minskat 7 kg, tappat 10 cm runt byst & midja samt 9 cm över stussen ♡♡♡ Jag är så nöjd, med att jag sakta tar ett steg framåt. I min garderob hänger en klänning som jag ska ha på min äldsta dotters bröllop i maj. Nöjd? Ja, det är jag. Det kändes som jag hade hamnat i en uppförsbacke bara för att det inte hänt så mycket på vikten, men måtten visar något helt annat! Är EGO-logisk i helgen och ger mig själv återhämtningstid. Jag fixar, städar och röjer. Tar en paus då och då, sätter mig och läser, lyssnar på musik, ser lite på TV. Tänker Good Enough, det är fullt tillräckligt att ta en liten bit i taget och inte allt på en gång! Jag går från klarhet till klarhet, det är mitt år i år ♥ 

Ha en skön helg! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar