lördag 4 januari 2014

Nytt år är nya möjligheter!

 
 
Det är en magisk känsla att veta att det finns 365 dagar framför oss, nja 361 är det väl idag.... Tänk vad mycket man kan fylla dem med. Detta året ska handla om att ta hand om mig själv. Kanske det är dags nu, att ta sig utanför bubblan och hitta lite nya utmaningar. Vem vet?? I alla fall tänker jag se till att skaffa mig lite stora mål, mindre mål och mycket uppmuntran när de är gjorda och . Ett litet steg i taget, det får bli mitt mantra! Framför allt tänker jag vara noga med återhämtning, planera in det i min filofax!!!
 
Jag startade året med att skriva min skriftliga inlämning till Ateljérista C, nu väntar jag på besked om jag är godkänd. Dessutom tog jag tag i lyan, plockade bort julen, städade överallt. Hmmm, ett rum är det kvar, nämnligen min ateljé där det nu råder ett lätt kaos. Det har blivit min avställningsdel av lyan. Inte alls så lockande att vara där inne och vara kreativ. Så nu är det dags för en rejäl röjning!
 
Det är allt skönt med lediga dagar att fylla med saker man mår bra av.
 
Njut livet en stund i taget ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar