lördag 7 december 2013

Jag är lyckligt lottad ♥

 
Jag är lyckligt lottad, jag har världens bästa lillasyster
Idag fick jag en stund med min fina LillSis, några koppar kaffe och mycket tjöt hann vi med innan det var dags för henne att åka hemåt. Vilken tur jag hade, som smsade henne precis när hon stannade bilen på Maxi! Att hon dessutom var kaffesugen det var en bonus för mig denna lördagen. Jag har nu fyllt på energidepåerna lite, det var väldigt behövligt! Jag känner mig sliten, min kropp strejkar!! Ont och svårt att sova, somnar till ordentligt när morgonen börjar närma sig, det gör att det sä så svårt att stiga upp ur sängen. Hoppas på att vädret ska stagnera och hålla sig i flera dagar. För då fixar jag vädret oavsett hur det är, men dessa väderväxlingar de känns....
 
Snart, om några arbetsdagar kommer en välbehövlig ledighet! Jag har turen att få vara ledig många dagar, det blir nästan tre hela veckor av lediga dagar över jul och nyår! Grymt skönt! Jag har skoljobb att få klart, eximination och en skriflig inlämning som är en av orsakerna att jag sökt ledigt. Men också tid för rekreation, tid för det som får min kropp och själ att må bra!! Jag längtar! Fram tills dess laddar jag mina depåer så gott jag kan. Tar en dag i taget och njuter av det lilla i det stora ♥
 
Carpe Diem ♥

1 kommentar:

  1. gullig du är.. jag är så glad att du är min syster, min soulsister, vän och förebild..
    underbara du.. tack för all energi du ger mig, glad att jag kan ge dej lite också..
    stor kram.. <3<3<3

    SvaraRadera