torsdag 13 juni 2013

Lugn i kropp och själ

 
 Känner ett lugn inom mig sedan jag mött det som skadat mig. Styrkan i min självständghet är större än jag vågat tro. Jag fann en pusselbit som jag saknat, jag har börjat läka djupt inom mig. Känner en stor tacksamhet över att mina barn peppade mig att ta steget, en stor bit kan jag nu lägga bakom mig. Lugnet i kropp och själ sprider sig sakta, kommer till ro på ett annat sätt. NU kan jag glädjas åt en härlig sommar och tre veckor av oplanerad ledighet. Att vara ledig utan planer känns perfekt, har ju alltid några projekt att göra. Det lär inte vara något problem för min del att fylla min semester min "må-bra-saker".
 
Börjar nedräkningen, åtta arbetsdagar kvar innan min ledighet börjar ♥
 
Njut livet en stund i taget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar