måndag 20 maj 2013

Sommarglädjor ♥

 
Det är en ljuvlig tid vi går till mötes, dessa härligt långa ljusa dagar som man kan fylla med glädjor. Hoppas på att slippa allt för kraftiga väderväxlingar så att kroppen håller sig fri från värk. Jag vill njuta av en massa "Sommarglädjor" Som tid med barnen, fika på stan på en uteservering, starta nya kreativa projekt, laga god mat från min nya kokbok, sitta på balkongen med en stor mugg kaffe, ta sköna promenader under ljumma sommar kvällar. Jag vill också läsa den där högen av böcker som ligger på mitt sängbord och väntar. Jag vill kunna ta ett glas rosevin, lägga upp fötterna på fotpallen och sjunka ner i min nya balkongstol och bara vara. Att kunna ta tåget ner till kusten, strosa efter havskanten och njuta av havsluften.... Det finns många små, enkla glädjor som jag vill uppleva i sommar. För äntligen känns det som det är min tur att kunna njuta och min tur att få må bra!
 
Det känns som en bra start på sommaren att bara kunna fundera ut alla dessa små glädjor
och fler lär jag säkert komma på under tiden ......  ♥♥♥
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar