onsdag 29 maj 2013

Finaste fina...

Tänk för 19 år sedan erövrade hon en stor bit av mitt hjärta, hon växte upp hos mig och mina barn som en lika stor del i familjen som alla andra. Mina barn kallar hennes sin lillasyster och för mig är hon fortfarande min "bonusdotter" med en viktig plats i mitt hjärta. Vår realtion får vi bara jobba lite extra med för att behålla då den inte faller sig lika naturlig nu när vi inte bor under samma tak. I veckan som gick var det en viktig dag för henne och ett slut på hennes skolgång, studentbalen. ♥
Givetvis, (fast med en stor vånda och ont i magen för min egen del) gick vi, mina tre barn och jag för att se alla vackra balklädda ungdomar och "vår" finaste yngsta familjemedlem.....
 
Sofia, Ninja, Rasmus & Johanna, min fina!

Vackrare än vackrast! ♥

 
Mina fina barn, jag är så grymt stolt över er alla fyra!!! ♥

1 kommentar: