söndag 17 mars 2013

Min passion

Färger, gladfärger de färger som är pigga för ögat! Jag bara älskar färg....
Men ack så feg jag är att använda dem på mig själv. Jag köper och använder gärna toppar med färg, men det är neder delen som det är värre med! Skulle allt vilja ha några läckra vårbyxor, jag längtar efter ett par mörkrosa eller ljusrosa. Vem vet en dag kanske modet är stort och då slår jag till!
Men fram till dess fortsätter jag mitt färg glada projekt med stickorna, små fina knutar! Var de ska användas till meddelas när projektet kommit i hamn!
 
Glad söndag! & Njut livet en stund i taget!

1 kommentar:

  1. Eh, varför skulle inte du kunna ha ett par rosa byxor? jag tycker det är svårt med en annan färg en "normalt" på benen, för vad har man upptill.. det är väl ännu konstigare.. hahaha.. kram på dej!

    SvaraRadera