onsdag 27 mars 2013

Längtar

Jag är ingen soldyrkare, lägger mig inte gärna i solen för att sola. Men älskar solsken, solens varma strålar som ger energi.... Jag längtar, efter värme och solsken. Min kropp skriker av trötthet, jag sover extremt mycket och har ingen energi. Jag stoppar onödiga saker i munnen och tuggar i mig utan att vara sugen.... Men nu är det banne mig nog! NU är det dags att ta tag i mitt fysiska välmående, jag tar tag i min plan och håller tummarna för att den ska hålla!!! Jag börjar med en extra lång ledighet, lediga dagar att fylla med "må-bra-saker" som jag tycker om. Jag ska kliva in i min kreativa bubbla, umgänge med mina närmaste i olika omgångar och mycket egen tid. Jag behöver det, det är välbehövlig vila och rekreation för kropp och själ!!
 
Njut livet en stund i taget ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar