tisdag 22 januari 2013

Må bra...

Det gäller att se framåt, inte bakåt.....
 
Tack vare vissa kostförändringar/tillägg till kosten så har jag återfunnit en del av orken och energin. Jag får något gjort efter jobbdagen, jag kan till och med få gjort flera saker. Det är så härligt, om ni bara visste. Snart kanske jag dessutom kan få känna av att må bra. Jag vet inte när jag mådde bra sist, så där riktigt bra i flera dagar, inte bara för stunden. Är faktiskt rätt nyfiken på hur det är, att må bra! Gör mitt bästa för att få svaret på det!
 
Har några härliga saker att se fram emot denna veckan, många oplanerade dagar, fredagsmys med älskade barnen mina och en lördagseftermiddag & kväll, med tre fina tjejvänner!
 
Jag gör liksom mitt bästa för att göra saker jag mår bra av.....
 
 
Gör du det? Försök, det är så skönt med saker att må bra av!
 
Kram!

1 kommentar: