lördag 5 januari 2013

Feelgood :)

Trött på blogger ikväll, kan inte infoga bild... Skit samma! Vill ju bara berätta vilken härlig ledighet jag haft! Sovit, vilat, mediterat, umgåtts med nära och kära, samlat kraft & energi, ätit gott! Ja, jag har verkligen njutit av allt jag gjort,! Ja, bara det jag själv har haft lust med. Det är allas rätt att välja det har jag äntligen fattat! Jag ser fram emot att gå till jobbet på måndag. Jag verkligen längtar efter en ny termin, med nya möjligheter tillsammans med mina kollegor och barn..... Är dessutom både glad och stolt över att ha klarat av ytterligare 15p på högskolan Tänk att man kan lära gamla hundar sitta :) Njuter av att hittat hem, hittat det jag brinner för. Har en otroligt spännande vår framför mig. Ni mina bloggisar kan hänga med genom att läsa mina inlägg. Idag har jag njutit, sjungit högt och falskt till "Mamma Mia" -filmen gick på Svt 1 i kväll, trots att jag har den på DVD har jag suttit som klistrad, njutit, sjungit med, gråtit lite och skrattat mycket. Så mycket feelgood på en å samma gång :) ♥ Me like!!!
 
Ha en underbar söndag! På måndag kör vi igång med både det ena och andra....
 
 
Kram Aase!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar