onsdag 26 december 2012

Familjeglädje

Jag känner mig alldeles varm om hjärtat! Vilken härlig familj jag har! Tillbringat tio timmar tillsammans och tiden bara försvann. Vi har ätit precis lagom mycket mat, vi har druckit kaffe, ätit julgodis. Vi har öppnat julklappar, vi har lekt en lugn och städad julklappslek. Skrattat så tårarna har trillat flera gånger och sett på "Så mycket bättre"- special. Druckit god whisky och sett på Grease. Lyssnat på musik och pratat mycket! Vi har haft en alldeles underbar juldag!
 
Jag är så stolt över dem alla, som bidrar med olika bitar som förgyller livet. De är nogräknade med traditioner, men kan även ändra sig och göra om en del.... Jag är så tacksam över min fina, goa och mycket kärleksfulla familj! De ger så mycket till mig och till varandra av kärlek!
 
Tack älskade ungar för en underbar dag! Älskar er till stjärnorna och tillbaka.
Varje dag, varje stund året om.
 
Kram Aase!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar