söndag 13 november 2016

Jag älskart, det fyller på!!


Det finns något som fyller på min energi, något som är så underbart, energigivande, roligt och utvecklande. Nämnligen att vara fristående hudvårdskonsult för Mary Kay. Jag fullkomligt älskar det.

Alla möten med underbara kvinnor, som vill må lite bättre, som vill vara rädda om sin hud. Kvinnor som kanske vill lägga en ny makeup look, testa lite nya färger på sina ögonskuggor. Gillar konceptet som vi jobbar efter, att få prova innan de köper något. 100 % nöjdhetsgaranti om du inte tål produkterna och de är så bra. Min hy är så fräsch, med minimalt med finalinjer och rynkor. Jag älskar alla makeup looker som jag testar. Vissa veckor har jag en ny varje dag, även till jobbet! Det får mig att må lite bättre.

Men det som Mary Kay ger mig allra mest är den personliga utvecklingen. Att våga komma utanför min komfortzon, att klä mig i min svarta kjol och top, ta på mig högklackat och kavajen. Jag känner mig snygg, får en annan hållning! Att jag dessutom fått ett gäng nya vänner är alldeles underbart. Det finns en grundsyn, värdegrund i Mary Kay, GoGive som innebär att vi hjälps åt, utan att förvänta sig något tillbaka. Vi har festliga Awardsnight då vi firar kvartalet som gått, vi har Unitmöten med utbildning, Gästkvällar och konferenser. Det är såååå kul, jag är så grymt glad att jag tackade ja till frågan jag fick! 
Vi startar alla på samma sätt med ett starterkit, sen kan du göra precis så mycket eller litet du själv vill. 

Jag berättar gärna för dig om du vill veta mera, för även du kan börja 💗💗💗

Crea Diem!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar