torsdag 25 augusti 2016

Det är blev bara kaos....


Det blev bara kaos inom mig..... Det blev för mycket. Många tårar har trillat på min kind denna veckan.... Av trötthet, frustration, energibrist och av ilska! Kan inte reda ut mina varför jag egentligen känner så... Vissa bitar vet jag, jag har energitjuvar omkring mig, för idag känns det bättre och då är det någon som inte varit nära. 
Kan inte påverka den situationen just nu, det gäller att överleva ett visst antal månader! Jag får försöka sätta på mig skydd när jag är på en viss plats, jag får inte ta på mig andras uppgifter och jag får se till att försöka orka fylla på mina batterier med det som få min själ att sjunga. 
Men denna veckan har jag varit rätt orkeslös.... Idag tog jag äntligen en 45 min promenad i snabbt tempo! Jag får helt enkelt hitta mina strategier....

Crea Diem ❤️

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar