onsdag 1 april 2015



Det är svårt att förlåta det "Någon" gjorde mot mig. Jag känner att jag blev illa behandlad, och kände mig kränkt av sättet som hela situationen sköttes. Men det är dags att släppa det, dags att gå vidare. Det gamla ska inte längre få sätta käppar ihjulet för mig. Däremot har jag förlåtit mig själv för det som jag gjorde mot mig själv, när jag satte mig själv längst ner på prioriteringslistan, när jag sa JA, fast jag inte ville eller orkade. Att jag tog på mig ansvaret för det som inte var mitt. Jag tänker att jag gjorde det bästa utifrån de förutsättningar jag hade och kände till just då. Nu vet jag något annat, jag har lärt mig massor om mig själv och vad jag behöver för att må bra. Jag har lärt mig att säga nej och när jag säger ja så menar jag det av hela mitt hjärta. Livet jag lever nu är härligt!


Dags att släcka ner cyberrymden för ikväll.

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar