måndag 4 november 2013

Här just nu....

 

Klokord, dessa underbara bilder och texter som man kan hitta i cyberrymden. De ger mig energi och glädje, jag samlar dem i en speciell mapp för att kunna plocka fram vid behov ♥
 
Här och nu, precis just nu rusar tiden genom livet. Det är ibland tufft att hänga med, jag samlar på mig all energi som jag kan få. Börjat äta D-vitaminer, nu känns det som de börjat ge mig den där efterlängtade orken. Jag vill kunna göra något mer än att jobba, äntligen finns det energi kvar när jag kommer hem och min ToDo lista börjar krympa. Har så många tankar och idéer som jag vill göra. Har påbörjat en del nya projekt, slutfört några. Det känns bra inom mig att få vara kreativ, göra saker som jag mår bra av. Trots att mörkret kommit smygande känns det gott inom mig. Jag lever det liv jag just nu vill.... Tänder några ljus, läser en bok och ser det jag vill på TV. Det är höst nu!Innesittartiden är helt plötsligt ok och det känns bra....
 
Tänd några ljus och njut, din tid är just nu....
 
Kram! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar