söndag 8 september 2013

Jag föll för frestelsen...

 
"Klokheter att ta till sig"
 
Började min resa mot "Må bättre än bäst" så himla bra. Jag var taggad och laddad och det gick bra..... Ändå föll jag, för frestelsen som heter SÖTSAKER! Visst är det gott? Eller inte? Nja, egentligen är det ju inte gott när magen sväller och mår dåligt. Jag har nu mer kunskap än för några veckor sedan, min mage klarar inte: Socker och gluten!! Klart överbevisad när magen lade av att fungera! Så nu gäller det att fortsätta där jag föll, backa lite bakåt och göra det som är rätt för mig och min kropp! Klok, klokare, klokast.... Ja,ja än finns det tid att göra om, göra rätt! Har ju två sporrar framför mig, förutom att må bra alltså. Jag har två stora familjehändelser framför mig, som heter bröllop ♥
 
Så jag gör om, gör rätt och mår bättre än bäst inom en snar framtid :)
 
Go söndag önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar