söndag 12 maj 2013

Oj....

Landat hemma i soffan efter flera dagar hos vänner i Grovare. Varit inneboende hos fina vänner i fyra nätter, haft min utställning, varit med min Gudson och hans familj. Blivit serverad smaskig mat och druckit kaffe utomhus. Jag har njutit av massor av fina människor som besökt mig i växthuset och tittat på mina tavlor och en del har njutit av de goda våfflor och kaffet som serveras i Våffelcafeét. Jag har sett vårens skira grönska bli mer och mer grön..... 

 
Jag har fått bevis på massor av kärlek, omtanke och glädje. Lyckan har verkligen varit stor ♥ Tänk att så många dykt upp för att se mina tavlor och träffa mig. Jag blir alldeles överväldigad, och nu njuter av av att jag har fått vara en del av allt detta. Ett antal tavlor har flyttat, många är med mig hem igen... Men jag är så nöjd, så stolt över mig själv och i kväll är det många, många tankar i mitt huvud. I morgon är det åter vardag, jobbdag med världens bästa jobb. Har en del att ta hand om i min lya, men det får bli när det blir. Ikväll ska jag sitta i min soffa och njuta av känslan inombords....
 
Crea Diem ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar