söndag 7 april 2013

Funderingar en söndag i april....

Njutit av en underbar helg! Vaknat utav mig själv, tidigt och varit utvilad, när hände det senaste två dagar i rad?? Fått gjort mycket både som jag tänkt och även det som inte fanns med i planeringen. Framför allt har jag umgåtts med mina barn, det ger ju mycket energi och kärlek. Tänk att alla tre är vuxna nu, de behöver mig på ett annat sätt mot förr och det är en skön känsla!!! Har ätit middag med sonen & hans flickvän, pratat och pratat om allt och inget.
 
Jag har också varit med flickorna som fått sin julklapp/ och en liten del av sin födelsedagspresent. Vi har varit på Arkens Spa i Göteborg. Helt klart det bästa spat jag har varit på och jag kommer återvända fler gånger. Prisvärt, mysigt och har det som jag känner att jag behöver på ett spa! Lugnet, vatten och värme. Fina miljöer, både ute och inne. Vi åt en fantastisk brunch först och sedan njöt vi i flera timmar. Känner mig både mjuk, trött och nöjd just nu!
 
Har dessutom fått gjort mycket med min utställning. Oj, oj, oj vilken hektisk tid jag har framför mig. Men jag vet också att jag presterar som bäst med lite press och stress ♥ Känner både  ångest, längtan och kanske en viss förvirring över det jag gett mig in på.... Ändå någonstans inom mig, vet jag att jag kan och att det kommer bli bra. Men frågan är om det duger för mig??? Det är det som är den stora frågan! J-dra självkänsla, ett enda ord eller någon som petar på skalet gör att man blir osäker. Känner ni igen det? Det är bara att jobba vidare, ta till det man kan för att stärka, peppa och fixa läget! För jag kan, jag vill och jag ska :)
 
OJ, vad en helg kan ge mycket och vilken energi en dag på SPA kan ge! Mer spa kommer det helt klart att bli! Må gott alla ni som kikar in här hos mig! Jag njuter av både det ena och andra :)
 
Carpe Diem ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar