onsdag 3 april 2013

Foton kan användas på många sätt

Jag som förut gjorde fotosidor på löpande band har helt kommit av mig med detta. Det finns så mycket motstånd, det tar emot att ta fram foton, vissa finns så mycket minnen i. Lusten att fota har också varit borta ett tag, men kanske nu, snart att det är dags igen att vara redo med kameran lite mer.... Idag har jag använt mig av mina foton på ett annat sätt, jag har gjort egna PEPP-kort! Här ska minsann tas tag i livet och vikten. NU eller aldrig.... Här kommer några bildbevis på dem jag gjort med hjälp av en serie av foton på en vissen tulpanbukett.


 
De är nu skickade på framkallning och sedan ska jag ha dem på bra ställen där jag ser dem ofta....
 
NU är det slut på en härlig ledighet, det vara precis vad jag behövde. Några lediga dagar för att ladda mina batterier och för att jobba undan lite i min ateljé.... Det är mycket på gång nu!
 
Crea Diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar