fredag 22 februari 2013

Att se det lilla i det stora....

Äntligen, äntligen kom suget att plocka fram kameran! Bara för att fota något litet som jag ser i det stora. Jag känner hur något dyker upp framför ögat, något som jag vill bevara, något vackert som mitt öga gillar och fram med kameran och vips är det 30 bilder tagna. Det var länge sedan nu, varit lite orolig att känsla för det lilla vackra i det stora alltet hade försvunnit. Men inte då, här ser ni fyra av de bilder jag tog under ett ögonblick i eftermiddags när jag precis kommit hem från jobbet....
 



 
Underbara färger i min fina tulpanbukett, vissna blommor där färgen dragit sig utåt kanten på blomman. Underbara rosa toner, min favoritfärg.... Jag blev nöjd och fick sug efter att fota mera. Så vem vet vad som händer här i bloggen.
 
Ha en fin fin fredag och hoppas helgen blir så där alldeles underbar, så där precis som ni tänkt er!
 
Crea Diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar