lördag 21 november 2015

Första frosten....



Den där första frosten, lika magisk varje år. Så vackert det är med alla rimfrostkristaller... Tog en lite promenad innan och det är skönt att känna kylan nypa i kinderna. Livslust, livsglädje och att njuta av det lilla i det stora.... Det gäller att hitta guldkornen som gör livet njutbart! Ibland lättare, ibland svårare att hitta det bara. 


Dessa två sötloppor är två guldkorn, två lyckopiller och energigivare ❤️ I veckan som gick gjorde jag en ny almanacka för 2016 hos personligalmanacka.se med detta fotot på fram och baksida. Den kommer att förgylla mina dagar då jag fortfarande använder papperskalender. Ser fram emot att den ska anlända min brevlåda. Har gjort almanacka hos dem i flera år och kan varmt rekommendera det. Nu valde jag att köpa till ett svart skinnfodral, spännande! Eftersom jag är en listmänniska, ToDo, platser jag vill besöka, brev jag ska skicka, födelsedagslista för att kunna skicka kort mm gjorde jag också en alldeles egen skrivbok, lyxigt kanske men det får bli en present till mig själv! Den är jag väl värd om jag får säga det själv.


Kanske inte så förvånande att även på den finns det ett foto med mina sötnosar på ❤️ 

Just nu är det full fart i min kreativa ateljé, namngivning, adventspresenter och julklappar i en salig blandning. Det är så roligt att ha dessa projekt att se fram emot att göra.
När händerna arbetar vilar kropp och själ! Så funkar jag!

Glad lördag! Nu ska jag leta adresser till årets julkort, packa min pysselväska och fixa en äppelpaj till träffen i morgon med nära & kära och vänner.

Carpe Diem!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar