tisdag 13 oktober 2015

Nuet


Livet har verkligen rusat på, dagar och veckor bara försvann. Av välmående, lugnet inom mig och glädjen över att jag är jag. Äntligen känner jag en innerlig glädje, njuter av varje dag. Alla beslut jag tagit det sista året har bara varit till det bättre. Jag stortrivs på nya jobbet med gång avstånd. Så skönt med den tisbesparingen. Jag har utmanat mig själv att kliva utanför min komfortzon och börjat med att sälja Mary Kay. Efter att ha använt produkterna till och från under minst femton år till att nu använda dem dagligen... Vilka härliga nya vänner jag fått och vad detta fyller på mina energidepåer.

Men inte nog med det, att bli Mormor är något magiskt och underbart. Två små nya familjemedlemmar har kommit. Mina underbara lyckopiller, Lykke & Ally.


Jag njuter livet en dag i taget, gör saker som jag mår bra av och umgås med vänner som fyller på mina energidepåer. Nu känner jag att jag lever det livet som jag önskar för mig själv. Jag lever framåt, inte bakåt. Nu, ser jag fram emot en spännande höst, med nya möjligheter och utmaningar. Äntligen har jag insett vad jag har rätt till. Livet är gott! 

Crea Diem ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar