söndag 26 april 2015

Styrka


Det är dagen D, dagen då allt hände. Dagen då mitt liv tog en helt annan vändning. Jag står upp, jag är stark, starkare än någonsin! Känner mig lite som en maskros, som kan tränga igenom den starkaste yta och slå ut i full blom. 

Har varit ensam idag behövde det, tog en stavgångspromenad istället för gymmet. Orkade inte möta någon som jag behövde prata med..... NU känner jag mig okej i ensamheten, samlat ihop mina tankar och känner så tydligt att jag är redo för ett nytt liv. Livet som jag själv skapar på det sättet jag vill. 

Tänk, snart är april slut och jag har fixat den månaden bättre än bäst. Känner mig stolt över mig själv  och de framsteg jag gjort. Tjoooho! Nu är det bara att fortsätta framåt, dessutom anmälde jag mig till Kretsloppet i torsdags. Så 19 september ska jag för första gången på 25 år delta i ett lopp! 5 km walking....

Så här kan det bli efter mycket jobb med sig själv, 
har jag lyckats ta mig upp ur djupaste dyn så kan alla! 

KRAM till er ALLA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar