söndag 24 februari 2013

Födelsedagspresent till mina flickor

Katerina Janousch, har gjort denna vackra "fyll-i-bok" Till mitt älskade barn från din mamma.
En bok att fylla med minnen från mammas sida, med hennes barndom, tonår mm. Minnen att dela med sina barn som annars skulle försvinna i glömska... Jag har haft dem hemma sedan i november, det har varit många tankar och funderingar innan de har kommit på pränt. NU är böckerna överlämnade till mina underbara döttrar, lite foton och några recept kvar att sättas in. Men vilken minnesresa jag har gjort både genom sorg och fantastisk glädje, genom min livstid fylld av minnen!!
"Mamma Aase" 3 månader oj vad jag letat efter bilder till böckerna. Nu är denna bild och flera till skickade på framkallning för att sättas in i böckerna.... Jag som älskar böcker och att dokumentera både det ena och andra, blev så glad när jag hittade dessa böcker i förra årets jultidnings katalog. För mig var det en given gåva att ge till mina barn. Nu är mina minnen i deras händer att bevaras till nästa generation och jag känner mig lite extra nöjd med årets födelsedagspresenter....
 
Carpe Diem ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar