söndag 27 januari 2013

Lördagsmys....

 
Att bjuda hem några tjejvänner är för mig det ultimata sättet att umgås. Igår var det dags för en tjejmyseftermiddag/kväll med temat att göra kort! Vi skulle varit fyra, men stackars Malin låg hemma med kräksjuka, "usch-fy-och-blääää" för det! Men vi andra träffades redan kl tre på eftermiddagen och ett stort antal kort blev gjorda, medan vi drack bubbel och åt mörk choklad . Jag hade hittat en ny kycklingrätt i Lchf tänk som jag bjöd på. Ett super gott röd vin till detta och vips blev klockan 01.00 på natten.... Två sena kvällar i rad, tänk vad mycket mer jag orkar just nu!
 
Jag njuter just nu av en söndag hemma i lyan, mitt behov av att bara vara ska tillfredsställas! Jag blir bättre och bättre på att tänka EGOlogiskt. Bokar in dagar i min almanacka med saker som jag mår bra utav. Nästa vecka har jag skrivit in, fotbad, mjukyoga start & mysmåndag med Mamsen.
 
 
Hoppas även DU njuter av något som du mår bra av.....
 
Crea Diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar